zondag 16 januari 2011

To be continued ...

Man bleek niet voor 1 gat te vangen en viste een ander telefoonnummer boven water en daar werd op zondag wel gewerkt. Na het beruchte keuzemenu en 10 minuten wachten kreeg hij het eerste menselijk contact.
Deze mevrouw kon hem echter niet verder helpen en verbond hem door met de afdeling "internet+bellen". Die afdeling was van mening dat we bij de afdeling "technische service" moesten zijn, dus weer doorverbinden. De conclusie van de technische service luidde dat  er geen e-mail-only bij het oude en nieuwe abonnement (hoezo nieuw abonnement, alles blijft bij het oude) was geplaatst. Wij verbinden u door met de afdeling "mailverkeer", die kunnen dat voor u in orde maken. Nee meneer, dat kunnen wij niet doen, dat kan pas als het oude abonnement wordt opgeheven en dat is op 24 februari 2011 (WAT!!!).
De mevrouw van "mailverkeer" dacht wel dat de technische dienst de mail zou moeten kunnen verbinden aan het huidige mailadres. Kennelijk belde ze met een toestel uit het jaar 0 want ze kon Man niet meer terugverbinden met de technische dienst. Dus graag weer overnieuw bellen.
Volgt u het nog?
Na de lunch en het in de grondverf zetten van een paar platen hout, ondernam Man een tweede poging. Gelukkig verliep het keuzemenu deze keer sneller, maar de aantekeningen van de mevrouw van 'mailverkeer", die ze nog wel had voorgelezen aan Man, bleken toch niet zichtbaar te zijn. De man van de afdeling "technische service" wist echter wel waar het over ging. Hij zou navraag voor Man gaan doen, alleen duurde het even voordat zelfs de technische man erdoor kwam. En weer werd er doorverbonden, nu met de afdeling "opzeggingen". Ja maar ik heb helemaal niks opgezegd. Ik wil juist alles houden, geen ander telefoonnummer, geen ander internet, geen ander mailadres. Ik wil alleen de geldverslindende ISDN-centrale eruit.
De man van opzeggingen heeft samen met Man een reanimatieformulier ingevuld (ja, zo heet het echt :-) ) en dat formulier naar de technische dienst gemaild. Kennelijk mag de technische dienst niet zonder toestemming van "opzeggingen" emailadressen re-activeren. Vanaf maandag zitten daar dan mensen die bevoegd zijn om de vereiste handelingen uit te voeren. Maar dan kon het nog wel een dag of 2 tot 3 duren voordat alles weer actief was :-(.
Het zal mij benieuwen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen