donderdag 6 januari 2011

Het begon zo leuk vandaag

Het begon zo leuk vandaag. Vanmorgen had ik een gesprek met een hele leuke vrouw, een oude klant van mij en daarna gezellig een kopje thee halen bij mijn oude leverancier van materialen en lekker bij zitten kletsen.
Daarna door naar de meubelzaak waar ik al sinds november een mooie stoel heb zien staan, maar wegens een aanhoudende verkoudheid en geen zin aan onnodig benzine verspillen nog niet aan toe was gekomen om te bestellen. Gewapend met een plank laminaat en 2 rollen behang de winkel in zodat ik een goed passende bekleding uit zou kunnen kiezen. Uiteindelijk uitgekomen op een hele mooie kleur donkerbruin en kennelijk hadden ze nog dingen over van de feestdagen want ik kreeg een fles witte wijn en een mooie tas mee. Op de stoel moet ik nog een tijdje wachten, dus ik ging niet met lege handen naar huis.
Op de terugweg nog langs de sportzaak om goede schoenen te kopen voor het trainen voor die 2x 40km. Mijn huidige sportschoenen van zo'n 7 jaar oud, bleken toch niet meer stevig genoeg voor mijn chronische enkelblessure. Bij thuiskomst direct een half uur getraind en de schoenen zijn echt helemaal super.
Vanavond naar de sportschool voor een uurtje zumba, bij terugkomst in de kleedkamer wil ik mijn schoenen aan trekken en tot mijn verbazing en schrik staan ze er niet meer. Er stond nog wel een ander paar schoenen, ook zwart en kleiner dan wat ik heb gekocht, dus vermoedelijk heeft iemand na het sporten de verkeerde schoenen in de tas gedaan. Ik ga voorlopig maar van het goede uit en verwacht dat ik volgende week mijn schoenen weer terug krijg. Maar het voelt niet leuk :-( en ik baal er heel erg van. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten