zaterdag 15 januari 2011

Dat koop ik dus niet weer

Normaal gesproken koop ik altijd een Edammer kaas bij de prijsvechter (of uit gemakzucht bij een andere supermarkt). Vorige week was ik in een andere prijsvechter en die had geen Edammer kaas. Kan gebeuren, dus nam ik een blok jong belegen mee. Bleek per kilo nog goedkoper te zijn ook, ik helemaal blij. Tot vandaag.
Vandaag staat pompoenpizza op het menu (over 18min kunnen we eten :-) ). En daar gaat natuurlijk een lekkere laag geraspte kaas over.
Ik koop nooit geraspte kaas, ik rasp zelf met een enorm handig molentje van een Amerikaanse plasticgigant. Met mijn Edammertje heb ik nooit problemen, maar nu kwam het er allemaal wel heel raar uit :-(. Het was niet geraspt maar het was 1 dikke flexibele klont geworden en het leek net plastic. Dus dat doe ik nooit, maar dan ook nooit meer!!!. Dan maar een paar euro duurder uit, het eten en het maken ervan moet wel een feest blijven. En zeker het eten van kaas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten