zondag 16 januari 2011

Te vroeg gejuicht

Afgelopen dinsdag hebben wij de ISDN-centrale eruit gegooid. Omdat we geen zin hadden al onze contacten te laten weten dat we een nieuwe provider hadden en dus ook een nieuw mailadres (je zult dan altijd zien dat je de meest belangrijke personen over het hoofd hebt gezien), besloten wij bij onze huidige telefoon- en internetprovider te blijven zitten.
In de voorbereidende fase regelmatig in de winkel gevraagd: we kunnen onze mailadressen toch wel blijven houden? Ja hoor, geen enkel probleem. We kregen een brief van de provider: als u uw huidige mailadres wilt blijven houden moet u dit telefoonnummer bellen. Man belt en krijgt een verhaal van een omzetting die dan uitgevoerd gaat worden en het werkte vanaf dinsdag allemaal zoals zou moeten. Wij blij :-).

Tot aan vanmorgen. Ik zit te wachten op een paar mails, voor dingen die perse vandaag geregeld moeten worden. En nu bestaat mijn mailadres met bijbehorende wachtwoord niet meer. Na de laatste automatische update vertoont mijn mailprogramma wel vaker problemen, dus ik dacht eerst nog dat het aan mijn mailprogramma lag. Via webmail geprobeerd maar ook hier een foutmelding. Dan zal het wel aan mijn computer liggen, dus ik naar Man: mijn mail doet het niet meer. Zijn reactie: dan zullen ze wel een fout gemaakt hebben. Hij kijken op de laptop, maar ook geen mail meer. Conclusie: dan hebben ze inderdaad een fout gemaakt en man gaat er maandag achterheen.

Ik baal ondertussen als een stekker, hoewel ik wel de beschikking over internet heb (dat verzacht een beetje de pijn). Nu maar hopen dat het snel in orde gaat komen. Het opgegeven telefoonnummer gaf vandaag in ieder geval geen gehoor dus er is niemand aan het werk, en toch kunnen ze me op zondag ineens afsluiten. Dat vind ik toch wel erg bijzonder ;-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten