woensdag 21 november 2012

Nog langer wachten (update)

Hierbij de sollicitatie-update. De vergadering die vanmorgen plaats zou vinden en waarbij mijn aanstelling besproken zou worden, was naar de middag verplaatst vandaar dat het zo lang duurde voordat ik een reactie kreeg.

Mogelijk toekomstige baas heeft erdoor gekregen dat hij iemand aan mag nemen. Dat is het positieve nieuws. Wat minder is, is dat zijn baas vergeten was te melden dat iemand binnen het bedrijf voorrangsbehandeling zou krijgen. Deze vrouw is daar onlangs ontslagen wegens te weinig werk en haar was beloofd dat, als er binnen het concern een plek vrij zou komen, dat zij dan op gesprek mocht. Mogelijk toekomstige baas is dus verplicht met haar een gesprek te voeren. Hij heeft daarbij als voorwaarde gesteld dat dat gesprek deze week plaats moet vinden zodat de zaak uiterlijk vrijdag afgerond is en iemand maandag kan beginnen.

Als ik mazzel heb, reageert die vrouw niet op tijd op het verzoek contact op te nemen met mogelijk toekomstige baas. En als ze dat wel doet, dan hoop ik heel erg dat ze niet aan mij kan tippen. Als ze wel aan mij kan tippen, heb ik een probleem want dan is mogelijk toekomstige baas verplicht haar aan te nemen en vis ik naast het net.

Ik weet dus nog steeds niets zeker, behalve dat er iemand aangenomen mag worden. Ik word gek van dat afwachten!!

1 opmerking:

  1. Sterkte met wachten. Vaak zijn dat pro forma-gesprekken. Met een beetje geluk begin jij maandag. Maar spannend is het wel.

    BeantwoordenVerwijderen