vrijdag 18 februari 2011

Nog 65 nachtjes slapen

Nu hoop ik natuurlijk met de titel van mijn blog iedereen enorm nieuwsgierig te hebben gemaakt, maar na 65 nachten slapen gebeurt in huize Stuiterbol niet iets bijzonders. Ten minste, ik heb daar nog geen plannen voor. Dat gaat wel komen, dat is wel zeker. Over 65 nachen slapen is het Pasen
Niet dat ik mij daar tot afgelopen woensdag bewust van was. Het ijs ligt hier nog op de vijver, de narcissen steken nog niet eens hun puntjes uit de grond. Dus Pasen is een "ver van mijn bed show".
Sinds afgelopen woensdag zit Pasen echter in mijn hoofd, omdat het in de hoofden van de supermarktmensen zit. De supermarkten beginnen, de 1 meer dan de ander, hun schappen (nu) al vol te stouwen met chocolade-eitjes, chocoladehasen, advocaatkoekjes en dergelijke.

Net als met sinterklaas wil ik stevig vasthouden aan mijn principes dat dit veel te vroeg is. Maar toen is mij dat duur komen te staan omdat 3 weken voor tijd niet meer alle chocoladeletters verkrijgbaar waren. Gelukkig kom je met de S, de P en een passend gedicht een heel eind, toch zit de angst dat ik achter het net zal vissen er nu wel in. Dat is natuurlijk ook waar de supermarktmensen op inspelen. Nu zijn wij in huize Stuiterbol niet heel erg veeleisend, dus ik ga ervan uit dat een week voor tijd nog wel paaseitjes in de winkel te verkrijgen zijn. Toch????

2 opmerkingen:

  1. Irritant is dat he. En na sinterklaas ligt er opeens weer van alles voor de helft van de prijs, huh?

    Vorig jaar had ik echt geen idee dat het pasen was, nou druk in de winkel en alle eieren op?

    Maf gedoe...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij Sinterklaas ben ik ook héél principieel, maar dat komt ook doordat ik pepernoten niet zo heel erg lekker vind...
    Paaseitjes zijn moeilijker te weerstaan, maar voorlopig doe ik nog even mijn best om vol te houden, want anders ben ik over 65 nachtjes een paar kilo zwaarder...

    BeantwoordenVerwijderen