maandag 7 maart 2011

Planning

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een "doelen-post" gemaakt heb. Hoewel ik het bij anderen altijd leuk vind om te lezen wat ze zich voornemen en of ze het dan ook klaarkrijgen, heb ik bij mijzelf het gevoel dat het de saaiste posts zijn die ik schrijf.
Maar gisteravond merkte ik dat ik aan het malen was om een overzicht te krijgen van alles wat binnen afzienbare tijd moet gebeuren. Dus tijd om de boel maar weer eens op een rijtje te zetten.

In willekeurige volgorde:
- Uitzoeken hoe ik de laatste gegevens in de belastingaangifte moet verwerken en aangifte versturen.
- De jaarrekening 2010 van de stichting afmaken (is al bijna klaar, maar nog even de puntjes op de i zetten). 14 maart hebben we vergadering en dan moet het klaar zijn. Daarna kan ik het boekhoudpakket afsluiten en met 2011 beginnen.
- Het maken van de omslagdoek op de breimachine. En nee, ik ben nog niet vergeten dat ik beloofd heb om een beschrijving op mijn blog te zetten (ik voel me helemaal niet schuldig :-( ).
- De laatste hand leggen aan de administratie die ik via de ruilkring heb beloofd te doen; 1 bankafschrift, reiskosten en 1 giro-afschrift (als die tenminste boven tafel komt)
- Het repareren van een sjaal, ook via de ruilkring geregeld.
- Het bijwerken van onze eigen administratie
- 1 hoofdstuk Franse les, via de ruilkring heb ik iemand gevonden die Frans gestudeerd heeft en die graag als stok wil fungeren.
- Het afmaken van het eerste bestand met gegevens voor mijn vriendin.
- Het uitdelen van awards.
- Er liggen nog 6 mails op antwoord te wachten (en ik heb er vanmorgen al 15 gehad).
- Mijn ruimte schoonmaken en planten water geven; 1x in de 8 weken is niet genoeg meer. De chins maken er echt een zootje van en elke dag hun zand zeven zorgt voor een enorme stuifbende. En ja, ik heb in mijn hoofd zitten dat ik hoognodig moet bloggen over hoe het na 5 weken met ze gaat.
- Kokosmakronen bakken als tractatie voor als ik morgen bij een goede vriend ga eten.
- Voor volgende week tijd inplannen voor het aanpassen van de beha's die ik gemaakt heb. Komende donderdag ga ik langs om te zien wat er aangepast moet worden.
- Ruimte maken voor mijn bestelde stoeltje. Levertijd zou 3 maanden zijn, maar het zijn er 2 geworden. Donderdag wordt hij gebracht :-).
- Het maken van de huiswerkopdracht voor het loopbaantraject. Ik ben er al mee bezig geweest, moet een aantal opdrachten nog even overlezen of ik echt alles goed verwoord heb en ik moet mijn doel nog aanpassen. Man en ik zijn daar een hele zaterdagmiddag mee bezig geweest maar ik kom er gewoon niet uit. Ik wil gewoon leuk werk wat bij mij past en wat ook nog geld oplevert. Maar ik snap dat deze omschrijving als doel niet zo geschikt is ;-)

Mijn beschikbare tijd deze week is vandaag, morgenvroeg 2 uurtjes, woensdagmorgen 2 uurtjes, donderdag 4 uurtjes en vrijdag. Eigenlijk is er maar 1 ding wat nu in mijn hoofd op komt: HELP!!!!

5 opmerkingen:

  1. Ai ai, ik heb ook zo'n lijst. Mijn lijst houd ik namelijk keurig bij. Had vandaag ferme plannen om daar iets van aan te pakken, toen een vriend belde of de honden en ik meegingen wandelen in het Grote Veld. Eén blik naar buiten en weg waren mijn goeie voornemens - wat een schitterend weer, vandaag!
    Heb jij ook een breimachine, ja? Leuk! Op mijn lijst staat ook dat ik de mijne weer 's tevoorschijn moet halen...
    Kokosmakronen? Oe, lekker. Recept?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe normaal gesproken ook nooit aan lijstjes. Maar ik heb er één van de verbouwing gemaakt.

    Ik denk dat ik wel weer wat kan gaan afstrepen.
    Dankjewel voor de herinnering. Ik denk ineens aan mijn eigen lijst.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe normaal gesproken ook nooit aan lijstjes. Maar ik heb er één van de verbouwing gemaakt.

    Ik denk dat ik wel weer wat kan gaan afstrepen.
    Dankjewel voor de herinnering. Ik denk ineens aan mijn eigen lijst.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dat recept voor de kokokmakronen houd ik me ook voor aanbevolen!

    Wat betreft je doelen lijstje:
    "leuk werk wat bij mij past en wat ook nog geld oplevert"
    Geef een omschrijving wat volgens jou leuk werk is en je hebt volgens mij een prachtig doel.

    BeantwoordenVerwijderen