woensdag 9 maart 2011

Niet leuk :-(

Afgelopen maandag werd de uitslag bekend van de onderzoeken die mijn schoonmoeder had ondergaan. Daar kwam uit dat het allemaal prima te behandelen zou zijn en dat er gekeken zou worden naar een verpleeghuis met revalidatie-afdeling waar ze aan haar herstel zou kunnen werken.
Toen dat bekend werd  (ik was er niet bij), schijnt mijn schoonmoeder gezegdt te hebben dat hierbij haar doodvonnis was getekend. En vanmorgen kwam het telefoontje dat ze overleden is.

Dus zo'n 1,5 week later zullen we weer in het crematorium staan, met dezelfde familieleden als afgelopen donderdag. Ik hoop dat haar broer, die zo'n 12 jaar ouder is, het verlies van zowel zijn vrouw als zijn schoonzus in zo'n korte tijd, aan kan. Want ik heb er geen behoefte aan om op zeer korte tijd voor de 3e keer naar het crematorium te moeten.

Als de rust weergekeerd is, meld ik mij wel weer. Kan ik mooi mijn zinnen verzetten met het bijlezen van al jullie verhalen.

6 opmerkingen:

  1. Damn... wat een verdriet zo allemaal in heel korte tijd. Sterkte voor jou en je familie natuurlijk.

    Wat zielig voor je schoonmoeder dat zij is overleden met zo een naar vooruitzicht in haar hoofd terwijl dat misschien helemaal niet nodig was?

    Nou, nogmaals... sterkte de komende tijd! :-*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat naar allemaal en gecondoleerd.
    Wat vreselijk en dat allemaal in zo'n korte tijd.

    Heel veel sterkte.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jemig...
    Daar val ik even stil van.
    Sterkte, iets zinnigers weet ik niet te zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel sterkte de komende dagen en weken...
    Vooral na de begrafenis en al het geregel want
    daarna voel je het verlies dubbel zo hard.
    heel veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik lees dit nu pas, en wil je condoleren en sterkte wensen voor de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen