zaterdag 5 maart 2011

Communicatie

Zij: Het lijkt erop dat de buurjongen weer een andere auto heeft.
Hij: Volgens mij is het de oude auto die hij eerst had.
Zij: Dan is zijn auto niet goed gerepareerd.
Hij: Ik wist niet eens dat er iets mee aan de hand was, wat was het probleem?
Zij: Iets met een riem die, als hij bij andere auto's kapot gaat, einde van de auto betekend. (denkt: toch knap dat ik dat onthouden heb :-) ).
Hij: Oh, een kapotte tandriem bij de nokkenas.
Zij: ????.


Het blijft moeilijk elkaar te begrijpen ;-).

3 opmerkingen:

  1. Haha precies als hier. Liefje is al jaren bezig met een autoproject.

    En hij: weet jij waar die draagarm is?
    En ik: que?
    Hij: dat weet je toch wel.
    Ik: nee echt niet :(
    Hij: dat ding dat jij altijd op een poes vindt lijken.
    Ik: Ooooh, zeg dat dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Snap niet waarom ze het elke keer voor ons zo moeilijk maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen