maandag 6 december 2010

Doelen voor deze week

Het is maandag en dus tijd om de doelen voor deze week bekend te maken.
De doelen die betrekking hebben op het veranderen van mijn levensstijl blijven gewoon staan, hoewel ik een zeer belangrijk doel daarbij vergeten was te melden: 
Elke morgen de wekker zetten. Dit om te voorkomen dat ik straks, als ik weer een baan heb (we blijven optimistisch) enorm veel moeite moet gaan doen om weer in een strak dagritme te komen.


Volgende week woensdag ga ik naar het archief om echt een start te maken met het uitzoeken van de stamboom van mijn vaders kant. Het lijkt me heel erg spannend, ik weet ook niet hoe dat zal zijn. Maar ik verheug me er wel op.


En dan het doel voor deze week: het afwerken van achterstallige financiële administraties. Zoals ik dat nu kan zien dan valt dat in 3 delen uiteen:

  • het bijwerken van onze eigen financiële administratie
  • het bijwerken van de administratie van de stichting waar ik penningmeester van ben
  • het bijwerken van de administratie van iemand van de Lets-kring
Ik ben lid van een Lets-kring ook wel een ruilkring genoemd. Simpel gezegd komt een ruilkring erop neer dat ik iets doe voor iemand en daar punten voor krijg en ik kan die punten dan weer uitgeven voor iets anders. Ik heb een tijd als aanbod gehad het doen van administraties en daar is dit contact uit ontstaan. Inmiddels heb ik al meer dan een half jaar haar spullen in huis en ik heb er nog niet naar gekeken (foei!!). Maar deze week komt het, voor zover mogelijk, af.


Ik heb nog steeds geen prettig gevoel bij de bestuursonenigheid van afgelopen donderdag en ik ben ervan geschrokken hoeveel impact zoiets op mij heeft. Hoewel het geen doel is, lijkt het me toch raadzaam om mijn gevoelens daarover eens op een rijtje te krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten