zondag 10 april 2011

Tegen beter weten in

Deze week heb ik elk stukje vrije tijd dat er was achter de breimachine doorgebracht. Ik heb op dit moment vierkante ogen van het kijken naar de breislede. Ik heb de kleurnuances nu zo vaak langs zien komen dat ik me zit af te vragen of ik de omslagdoek nog wel leuk ga vinden als hij klaar is. Mijn rug doet pijn vanwege het lange zitten en mijn schouders voelen zwaar vanwege het langdurig heen en weer trekken van de breislede.

Inmiddels heb ik ontdekt dat 1 bol wol 1/3e omslagdoek oplevert. Ik ben met de derde en laatste bol bezig. En als ik heel eerlijk ben, weet ik diep in mijn hart dat ik het niet ga halen voor maandagavond. Maar toch......
(hopen kan natuurlijk altijd).

2 opmerkingen:

  1. Ik heb soms de pest in een intensief klusje als het bijna af is, maar daarna ben ik heel blij met het resultaat en trots dat ik dat helemaal zelf heb gedaan. Ik hoop dat het voor jou ook zo werkt!

    BeantwoordenVerwijderen