dinsdag 22 januari 2013

Give Away

Om te beginnen kan ik melden dat het feestje voor wat betreft het eten en de hapjes geslaagd is. Mijn vriendin was blij dat ze alle tijd aan haar gasten kon geven zonder zich druk te hoeven maken of iedereen wel genoeg kreeg. Voor de rest was het het meest saaie feestje wat ik ooit mee heb gemaakt. De moeder van mijn vriendin vond dat ik een carrière-switch naar cateraar best kon overwegen. Dat is wel een heel groot compliment.

Ik heb bij diverse blogs al regelmatig een give-away voorbij zien komen. Meestal is daar een bepaalde aanleiding toe, bijvoorbeeld een jaar als blogger actief zijn, het hebben van een bepaald aantal volgers of het schrijven van het 300-ste bericht. Ik heb geen specifieke reden om nu een give-away te houden of het moet zijn als een dank voor alle lieve en opbeurende reacties die ik elke keer weer krijg als Man en ik weer eens in een enorme miscommunicatie beland zijn en ik op mijn blog probeer de boel weer in perspectief te zetten.

Ik weet ook niet of ik dit wel een give-away kan noemen. Tijdens het opruimen kwam ik een oude droom tegen. Het is een droom van mij om ooit eens een grote quilt te maken en ik ging ervan uit dat die droom sneller gerealiseerd zou worden als ik maar voldoende tijdschriften en boeken over het maken van een quilt zou verzamelen. Inmiddels is het er al minstens 15 jaar niet van gekomen en heb ik besloten mijn boeken en tijdschriften de deur uit te doen. Ik vertrouw erop dat, als het er ooit van gaat komen, er op dat moment voldoende informatie voor handen is zodat ik alsnog die droom van een eigengemaakte quilt kan realiseren. Dus ik weet niet of het een echte give-away is of een opruimactie waarbij ik anderen blij hoop te maken.

Er zijn 3 pakketten.
Pakket A is de "Singer The Quilting Bible", een engelstalig boek met een goede praktische handleiding en 30 projecten.

Pakket B is een exemplaar van het tijdschrift "Magic Patch", inclusief het bijbehorende patroonblad en het boek van Willemien Mak, "Log Cabin patchwork" (alles nederlandstalig)
Pakket C bestaat uit 2 tijdschriften met bijbehorend patroonblad, "Quiltmania" en "De kunst van Patchwork & quilten" (alles nederlandstalig).
Als je kans wilt maken op een van deze 3 pakketten, laat dan een reactie achter. Als je niet vermeld welk pakket je wilt hebben, ding je automatisch mee naar alle drie.
En dan moet er nog een datum komen waarop ik de winnaars bekend maak: Ik vind 14 februari, valentijnsdag, wel een mooie datum.

Pakket A

Pakket B

Pakket C

5 opmerkingen:

  1. mooi dat het verjaardagsfeest geslaagd is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je zulke complimenten kreeg! Ook een geinige give-away, helaas ontbreekt 't me aan tijd om te gaan quilten anders had 'k graag meegedaan.
    Voor anderen meer suc6,
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het verjaardagsfeestje zo goed geslaagd is. (Ook al was het een beetje saai, als de jarige Jet maar heeft genoten).

    Ik heb in een jaar tijd twee lapjesdekens gemaakt, maar gewoon rechttoe recht aan, zou wel leuk zijn om op een andere, mooiere en èchte manier een lapjesdeken/quilt te maken. Ik heb de voorkeur voor de Nederlandse pakketten (ik lees niet altijd makkelijk door mijn medicijnen), dus... ik meld me héél graag aan!!

    Groetjes Puck

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je complimenten kreeg!
    Leuke give-away maar ik laat het aan me voorbijgaan, ben helemaal niet
    handig met naald en draad ;)
    Veel succes aan iedereen die meedoet!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Quilten lijkt me heel erg leuk, maar wat handwerk e.d. ben ik net zoals jij. Het blijft jaren liggen dus wil ik niet meedingen naar één van de paketten.

    BeantwoordenVerwijderen