maandag 5 maart 2012

Computerverbod

De mensen die ook regelmatig op mijn andere blog kijken, hebben het al gelezen. Afgelopen woensdag heeft de fysiotherapeute geconstateerd dat ik een zwaar verkrampte monnikskapspier heb waardoor mijn eerste ribben niet meer op de plek zitten waar ze zouden moeten zitten met alle gevolgen voor mijn houding van dien. En in het licht van mijn plannen de onmogelijkheid om een zware rugzak te dragen.

Afgelopen vrijdag had ik de eerste behandeling en die ging vergezeld van een verbod om op de dag van behandeling achter de computer te kruipen. De eerste behandeling was dermate pijnlijk dat ik niet eens achter de pc zou kunnen zitten als ik het al gewild had. Omdat de pijn de rest van het weekend gewoon aanhield. was computeren ook in het weekend geen optie.


Vanmorgen gaat het weer een beetje beter dus kan ik jullie nu op de hoogte brengen. Vanmiddag staat behandeling 2 op het programma en ik sluit niet uit dat ik dan weer voor een paar dagen uitgeschakeld ben.
Ondertussen gaan Man en ik op zoek naar een verhoging van de laptop en voor het beeldscherm van de pc. Daarnaast moet er een toetsenbord komen voor de laptop zodat ik in een betere houding achter de computer zit.

6 opmerkingen:

  1. Ik wens je van harte beterschap hoor, en we zien het vanzelf weer als je weer achter de toetsen kunt! Rustig aan maar, denk ik zo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Bolletje dat is niet leuk. Wat voor behandeling krijg je die zo pijn doen? Ben wel beneiuwd. Denk dat het bij mij ook geen kwaad zou kunnen om te minderen want mijn houding is niet best als ik hier zit.
    Ik wilde je vragen hoe je dat deed met het Pieterpad.
    Liep je elke dag terug naar je huisje ? of ging je met de bus? ik wil ook graag een paar dagen daar gana lopen maar weer nog niet zo goed hoe ik het aan moet pakken wat dat betreft. Ik wens je heel vele sterkte en ik ga je zeker missen als je straks weg bent hoor. liefs van mij. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het klinkt pijnlijk en zeker niet leuk.
    Tot gauw en beterschap. Ik hoop dat de therapie helpt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé beterschap en een compliment voor je schrijfwijze. Erg aantrekkelijk voer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zit je niet mee... Beterschap Stuiter!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is ook een manier om er voor te zorgen dat je minder computert!
    Beterschap gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen