dinsdag 27 maart 2012

Weer thuis

Ik ben niet erg creatief want deze titel blijk ik al eens eerder te hebben gebruikt. Maar het dekt nu eenmaal de lading dus heb ik heb maar laten staan.

De chins zijn weer terug in hun kooi boven en lijken de tijdelijke verhuizing goed te hebben doorstaan.
Man had, zoals na de eerste keer te verwachten viel, geen boodschappen en was gedaan. Maar ik was er nu op voorbereid dus deze keer vreet het minder energie.


En net als de vorige keer voel ik me een beetje ontheemd. Zoveel dagen lopen in je eentje doet kennelijk iets met je waardoor de echte wereld, de wereld thuis, er ineens veel minder toe doet. Kennelijk bevalt het me wel in mijn eentje. Bovendien was het weer veel te mooi om te moeten stoppen.
Nog 3 weken en dan mag ik weer een weekje wandelen en in totaal nog 7 weken "wachten".  Met dit weer kan het mij niet snel genoeg gaan.

2 opmerkingen:

  1. Ja, jij hebt zeker geboft met het weer.
    Je verdiende het vast. Je klinkt goed in je vel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je klinkt optimistisch! Ik vind het erg knap wat je doet. Het weer zat je zeker mee.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen