dinsdag 26 juli 2011

Weer thuis

Na een week met heel veel indrukken ben ik weer thuis. En mijn hoofd zit weer vol met dingen om over te bloggen. Nu alleen nog de energie vinden om dat dan ook te doen. Want het leven gaat natuurlijk gewoon verder.

Gisteren al om 08.00 uur mijn wekelijkse injectie gehaald, daarna conversatiegroepje Frans. Weer thuis tassen uitpakken, koelkast en voorraadkast inspecteren, beestjes verzorgen, eten maken en ondertussen ook nog ergens tijd moeten vinden om rustig op een stoel te zitten.
Vandaag weer sporten in het centrum en een individueel gesprek. Ik hoop vandaag energie te hebben om mijn mails te beantwoorden. Het zijn er niet zo heel erg veel, maar het moet wel gebeuren. Verder moet ik foto's maken van de tuin, zodat ik plaatjes heb van de krachtmeting die Man geleverd heeft. En het zou ook wel fijn zijn als ik er een was doorheen kan jagen. Wassen heeft niet op de prioriteitenlijst van Man gestaan.
Morgen is hier de standaard boodschappendag en we hebben wel wat dingen nodig.
Overmorgen weer naar het centrum, dan voor een iets langere dag.
En dan hoop ik vrijdag eindelijk tijd (en hopelijk ook energie) te hebben om te bloggen over wat ik allemaal mee heb gemaakt.
Het is toch fijn dat er iets is om naar uit te zien :-).

4 opmerkingen:

  1. Ik kijk ook naar uit, ben benieuwd naar al je ervaringen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook erg benieuwd naar je ervaringen!

    Veel succes deze week.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik ook al! Maar neem de tijd....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen