donderdag 23 februari 2012

Een beetje "unheimisch"

Afgelopen maandag ben ik laat thuis gekomen na een te lange dag. Het is nu donderdag en het lukt me nog steeds niet om mijn draai te vinden.
Dinsdag en woensdag gebruikt om rust te houden en het huishouden weer draaiend te krijgen. Ik ben erg benieuwd hoe Man het 4,5 maand gaat redden in zijn eentje. De afgelopen week vond hij het in ieder geval niet nodig om een was te draaien en boodschappen te doen (met uitzondering van de groente- en fruittas).

Tijdens het wandelen veel geleerd en ontdekt. Ik denk dat ik tijd nodig heb om dat allemaal te verwerken en een plekje te geven. Het is ook duidelijk geworden dat ik nog flink zal moeten oefenen om mijn conditie te verbeteren.
Ik ben heel blij dat ik nog bijna 3 maanden heb om aan mijn voorbereidingen te werken. Aan de andere kant voelt het als veel te kort om alles voor elkaar te krijgen wat er nog gebeuren moet. En, als ik heel eerlijk ben, ik weet eigenlijk niet zo goed of ik naar huis had gewild of dat ik liever door was blijven lopen, hoewel het wel behoorlijk koud was (maar wel droog).



Kortom, een warrig berichtje van een warrige Stuiterbol. 

3 opmerkingen:

  1. Welkom terug. Ben benieuwd naar je reisverslag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om weer van je te lezen. Oh oh mannen die alleen gelaten worden... Die van mij zou alleen nog maar koffie drinken. En 's avonds bier. Af en toe een zak chips voor de nodige vitaminen.

    Zo mooi dat je het lef hebt om dit te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb echt bewondering voor je. Dat je dit allemaal onderneemt. En mannen..... van opruimen hebben ze niet echt gehoord. Misschien doen wij wel te veel.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen