zaterdag 27 november 2010

Mijn eerste blog-bericht

Na een tijd nadenken, of ik met een blog een toegevoegde waarde zou kunnen zijn aan de enorme hoeveelheid blogs die al bestaan, heb ik uiteindelijk toch besloten met een blog te beginnen.
Ik heb nog steeds niet de indruk of de pretentie dat ik met mijn blog iets toevoeg. Maar het is voor mij wel een hulpmiddel om in ieder geval mijzelf en daardoor ook mijn wereld beter te begrijpen.


Zoals het nu lijkt zal mijn blog vooral over mijn zoektocht naar een baan gaan (ik ben nu 2 maanden werkloos), het proberen rond te komen van 1 inkomen, het zoeken naar gistvrije lunchrecepten (geloof me: alle dagen yoghurt met muesli mee naar het werk, komt snel je neus uit ;-)) en wat verder in mijn leven langs komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten